понедельник, 20 января 2014 г.

Модулі 7 та 8


Робота з даними модулями допомогла меня глибше зрозуміти проблеми, які можуть виникнути у учнів під час навчання за методом проектів. Для мене все ще залишилось питанням як навчати самостійно ставити цілі та планувати свою навчальну діяльність.
Сподобалась робота в парах, групах великих та малих. Для створення учнівської роботи вибрала wiki сторінку що допомогло вдосконалити набуті нові навички роботи з цим продуктом.
Під час навчання за даними модулями для мене було новим, що будь-який учнівський продукт, навіть проміжний або "службовий" (напиклад опитування громадської думки), вже потребує оцінювання або самооцінювання.
    Цікава тема оцінювання проектної діяльності учнів. Я з  самого початку тренінгу чекала на цю тему. Під час проектної діяльності учнів необхідно оцінювати або спонукати до самооцінювання постійно. Це систематизує роботу учнів над проектом, стимулює до подальшої діяльності.

Мені дуже сподобався ресурс, що містить бібліотеку форм оцінювання, новий підхід до важливого питання та багато корисних форм.

Рефлексія Модуль 3

Вибрали і обговорили теми проектної діяльності .Працювали над планом вивчення теми, вказали державні стандарти для відповідної  освітньох галузі та скопіювали вимоги. Визначили головні навчальні цілі, які учні мають досягти. Сформулювали ключов, тематичні та змістові питання.

Рефлексія Модуля 2

Було створено портфоліо проекту, ознайомились з шаблоном планування теми проекту.Щзнайомились з навичками 21 століття .Створили буклет для заохочування учнів працювати над цією темою.

Рефлексія Модуль1

Модуль допоміг мені вмзначити власні цілі навчання на цьому тренінгу, якs допоможуть мені  отримати пнові знання, вдосконалити власний педагогічний досвід.
 Я навчилась створювати блоги та публікувати повідомлення.
 Діізналася різницю між Е-посібник і Е-довідник і  як ними користуватись. Вивченя даного модуля зацікавило до вивчення інших модулів.
Коллектив дружній.